U mnie na dzisiejszy wieczor mozna znaleźć:
1.TYGRYSI SET (używam go cały czas,więc mała szansa na pozyczenie-chyba ze ktos naprawde potrzebuje:P)
czapka:
Obrona: -7 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona -8, Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 14
kurtka:
Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +6, ODPORNOŚĆ +3, obrona -4, Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 14, CHARYZMA: 8
spodnie: Obrona: 2 Cechy: ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3, Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 8
bonus setowy: szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
2. SREBRNY SET
pierscien *2
Cechy: WYGLĄD +4 Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 4
amu Cechy: WYGLĄD +7 Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 4
bonus: CHARYZMA +8
3. AMULETY
a) GENIUSZU Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +3 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
b) WŁADZY Cechy: WYGLĄD +4, CHARYZMA +3 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
c) SIŁY Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 3
d) SZALEŃCA Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 10
4. RINGI
a) MŁODOŚCI Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +2 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 13
b) GENIUSZU Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2 Wymagania: POZIOM: 8, WYGLĄD: 3
c) SYGNET GENIUSZU Pierścień (Tylko dla mężczyzn) Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, INTELIGENCJA +2 Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 3
d) BRANSOLETA SZTUKI Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, WYGLĄD +2 Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 10
e) BRANSOLETA LEWITACJI Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 15
5. COŚ NA GŁOWĘ
a) ZŁOŚLIWY KAPELUSZ Obrona: 2 Cechy: WYGLĄD +3, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5 Wymagania: POZIOM: 12, ODPORNOŚĆ: 5
B) KAPELUSZ ZMYSŁÓW Hełm (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 2 Cechy: WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4 Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 2
c) KASK PRZEZORNOŚCI Obrona: 3 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2 Wymagania: SIŁA: 6, POZIOM: 1
D) OBRĘCZ charyzma +5
6. Jakieś bronie :P
a) MISTYCZNY ŁOM Obrażenia: 29 - 44 Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, INTELIGENCJA +4, obrażenia broni +9 Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 5
b) KOSZTOWNY ŁOM Obrażenia: 20 - 35 Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, WPŁYWY +4 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 1, ZWINNOŚĆ: 1
c) OSTRA MACZUGA INKWIZYTORA Obrażenia: 22 - 45 Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +7, obrażenia maksymalne +8, WPŁYWY +9 Wymagania: SIŁA: 17, POZIOM: 16
d) DOBRY TOPOREK DO RZUCANIA (używam :P ) Obrażenia: 27 - 36 Cechy: ilość ataków na rundę: 6 Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 20
e) DOBRY NÓŻ ODWAGI Obrażenia: 8 - 9 Cechy: Trafienie +8, CHARYZMA +5, ZWINNOŚĆ +6 Wymagania: POZIOM: 9
f) DOBRY NÓŻ TRAFIENIA Obrażenia: 8 - 9 Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8 Wymagania: POZIOM: 6, ZWINNOŚĆ: 12
no i jakies tam jeszcze palki zwinnosci czy kontuzji (mało zwinki dają)
|